Rumpnizze

Vardagliga känslor och ord från en fundersam kvinna.

Dag två v 1 fas 1



God kyckling på en god lax, kan bara sluta på ett vis. Gott?! 

Jag har nu börjat min diet som ska hjälpa mig att vandra neråt i vikten. Och helt sjukt men jag känner mig redan lättare. 

Jag skrev in mig på en start vik på 88.4 kg med bastanta 91,5 cm i midjan.

Jag har satt ett mål på 63 kg och antal centimeter får komma i egen takt. Huvudsaken är att jag lyckas och jag ska vara klar den 31/12 2015. 

Jag vill gå in i det nya året med ett nytt mattänkande. En gång för alla. 




Såhär ser jag ut nu, men förhoppnings vis inte så länge till. Jag ska kämpa in i det sista och jag ska stå som segrare till slut. 

Jag har dessutom fått den stora äran att få hjälp av CellReset. Deras produkter, coacher och underlag är precis det som behövs. Sen sista pusselbiten för att lyckas. JAG ÄR INTE SJÄLV! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: