Rumpnizze

Vardagliga känslor och ord från en fundersam kvinna.

Snart dags för avfärd

Nu är det inte många dagar kvar innan jag åker på semster. Först mot Florida och sen till svenska fjällen. 

Det ska bli så härligt att få komma iväg. 
Florida med min ungdomskärlek och fjällen med min son och familj. 
Jag längtar. Längtar att få stänga in mig i min bubbla. Att få stänga ute allt som som spelar roll. Det är så skönt att inte behöva tänka utan bara få va. 
Florida får bli ett avslut. Ett avslut efter 4 månader av intensivt träffande med en upptagen man. Det kommer bli svårt och det kommer göra ont men vad ska jag göra? Vi kan inte fortsätta såhär och avslutet skall inte ske på hans villkor. Det är jag för envis för...
Fjällen blir en bra avväjning. Fokus på annat. Fokus på skidåkningen och vasan som stundar. Bra terapi. 
Många tankar om varför, många om varför inte. 
Jag vill inte såra någon men gör det varje dag. Mig själv. 
Jag är värd mer. Jag är värd något vackert. Jag är värd att vara älskad av någon som bara ser mig. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: