Rumpnizze

Vardagliga känslor och ord från en fundersam kvinna.

Slottsfru?

Ja asså nu går det fort. Men ack så kul. Älskar att jag hittat någon som förstår mig. Som hänger med på mina galna upptåg! 
Min kille alltså 😍 han är en riktig stjärna.
Jag har länge suttit och kollat på slott, mest för skoj för att drömma mig bort och fundera på allt man skulle kunna göra om man bodde i ett slott.
Livet. Nu har vi bestämt att vi ska åka och kolla på ett slott! Att köpa alltså. Helt sjukt. Men ack så kul. Tror ju inte att vi kommer att köpa just detta men att planera kan man ju göra. Detta är att drömma large! 
Kul att åka och kolla i alla fall. Sen om det blir det eller nått annat får vi ju se sen. Tydligen finns där andra intressenter. 
Men återigen. Min fina kille som förstår mig och låter mig få sväva ut. Låter mig få vara jag, ett tusen procent. 
Jag är helt klart kär.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: